Tekenspel coöperatief groepsspel lijnendans 'Strippenzieher' 2 - 10 spelers
Een dynamisch creatief, interactief tekenspel 'Strippenzieher' voor 2 tot 10 personen. Geschikt vanaf 4 jaar t/m voor volwassenen. Voor binnen en buiten. Met krijt, stift of stoepkrijt. Leuk op school, BSO, training, teamwork, feestjes.
- Vragen? Bel gerust 06 45440688
- 30 dagen bedenktijd
- Meer informatie? Neem contact op over dit product
- Toevoegen aan vergelijking
Voor op school, kinderopvang, training, teamwork, feestjes.
Inclusief een boekje met kopieervoorbeelden van patronen die je kunt kopiëren en samen kunt tekenen. Of spelers kunnen zelf bedenken wat ze samen gaan tekenen.
- Bevordert samenwerking
- Bevordert sociale vaardigheden
- Lokt uit gezamenlijk te handelen
- Spreekt het creatief probleemoplossingsvermogen aan
- Oefent de oog-hand coördinatie en krachtdosering
- Verbetert de motoriek
- Vraagt concentratie en houdt concentratie vast
- Reactievermogen wordt zichtbaar (wanneer moet ik naar me toe trekken of juist laten vieren)
Merk | Karl-Schubert Gemeinschaft |
SKU | STZ1 |
Leeftijd | 4 - 7 jaar , 8 - 10 jaar , 10 - 12 jaar, Vanaf 12 jaar , Jongeren , Volwassenen |
Aantal spelers | 2 - 4 spelers, 5 - 6 spelers , 7 - 8 spelers, 9 - 10 spelers, 12 of meer spelers |
Speelduur | Variabel |
Taal | Engels, Duits, Frans |
Auteur | Karl-Schubert Gemeinschaft |
Uitgever | Karl-Schubert Gemeinschaft |
Afmeting | Hoogte 17 cm Doorsnede 20 cm |
Tips | Ook erg goed bruikbaar voor teambuilingstrainingen! |
gemiddelde van 3 recensie(s)
Mijn dochter zegt hierover: Leuk spel om te spelen. Het lijkt zo makkelijk om de opdrachten te doen, maar zonder goede samenwerking en overleg lukt het niet.
Een echte uitdaging en heel leuk!
Dit is een super spannend spel om met (veel) kinderen te spelen! Je bent samen echt verantwoordelijk voor een mooi eindresultaat. Iedereen moet (goed/serieus) meedoen, anders lukt het niet! Kinderen focussen zich op hun eigen touwtje maar moeten ook de touwtjes van de andere kinderen in de gaten houden. Zo nodig kunnen de kinderen elkaar aanwijzingen geven. In hun enthousiasme gaat dit, toen ik het spel speelde met een aantal kinderen, soms een beetje te hard, maar dit is ook een leerproces; hoe spreek je elkaar aan? Het is leuk om te beginnen met een doolhof of een patroon dat ze moeten volgen. Daarna kun je de kinderen de opdracht geven om zelf iets te bedenken om te tekenen of te schrijven. Je kan ze natuurlijk ook een tip geven.
Ik ben blij om dit materiaal te hebben en te gebruiken! Om in trainingen snel verbinding te creëren, gebruik ik dit spel tijdens bijvoorbeeld een eerste ontmoetingsdag. Hoe lukt het samen om een afgesproken beeld te tekenen met behulp van alle lijnen / verbindingen? Het geeft plezier en tevens inzicht in hoe iemand zijn of haar plek inneemt in een groep. Lukt het om samen te werken, welke gedachten ervaar je tijdens de opdracht? Wie neemt leiding, wie volgt?